Rady pred nákupom
Karta stáleho zákazníka
Ako nakupovať?
Odstúpenie, výmena
FAQ Často kladené otázky
Užitočné informácie
Rady odborníkov
Technologické informácie
Info o značkách
Kontakt
Telefón: +421 949 165 325
(pracovné dni od 9.00 do 18.00 hod.)
E-mail: webshop@mountex.sk
Správy
Ak máš Facebook konto, jednoducho a rýchlo vieš registrovať. V tomto prípade fakturačné údaje a údaje o doručení stačí zadať pri prvom nákupe.
Predstavujeme sa
Spoločnosť Mountex Kft. spustila webshop v roku 2005. Ponuku sme prispôsobili požiadavkám našich zákazníkov a priebežne ju rozširujeme. V našich plánoch má popredné miesto skvalitňovanie služieb a uspokojenie špeciálnych požiadaviek. Našim hlavným cieľom je prevádzka najpohodlnejšieho nákupného centra pre zákazníkov a pre tých, ktorí si iba prezerajú ponuku.
Dúfame, že aj Ty budeš spokojný s ponukou, s kvalitou služieb a že aj Ty budeš patriť medzi stálych zákazníkov.
V nasledujúcich riadkoch si môžeš prečítať informácie o prevádzke webshopu a všeobecné informácie o nákupe v ňom.
Mountex Alpin Design Kft.
Sídlo: 1134 Budapest, Váci út 19.
Spoločnosť zapísaná v obchodnom registri: Fővárosi Cégbíróság, Budapest, Maďarsko pod číslom 01-09-701364
Daňové číslo: HU-12744491
Mountex Webshop
Slovensko
Zákaznícka služba: Pondelok-piatok od 10-18.00 hod.
Adresa: Mountex, Arnold Áron, P. O. Box 105, 943 01 Štúrovo
Tel.: +421 949 165 325 (Po-Pi 10-18.00 hod.)
E-mail: webshop@mountex.sk
Objednanie tovaru je možné výhradne elektronickou cestou cez internet na webovej stránke www.mountex.sk, alebo prostredníctvom cez e-mail. Objednávky cez telefón, fax, list neprijímame. Objednaný tovar je možné uhradiť platobnou kartou, alebo zaplatiť doručovateľovi v hotovosti pri prebratí tovaru formou dobierky. Nákupná cena sa zhoduje s cenou uvedenou pri výrobku a obsahuje DPH.
Nákup vo webshope Mountex sa môže realizovať po predošlej registrácii, ale i mimo nej. Za omeškané dodanie tovaru a za iné problémy z dôvodu nesprávne udaných údajov neberieme zodpovednosť. Mountex nezodpovedá za škody spôsobené stratou a následným zneužitím hesla zákazníkom. Na zmenu nesprávne/chybne uvedených údajov máš možnosť na stránke Prihlásenie/Mountex on-line konto .
O nákupe vo webshope hovorí Zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000.
Ak je objednaný tovar nevyhovujúci, môžeš žiadať jeho výmenu. V tom prípade prosíme tovar poslať späť, podľa možnosti v neporušenom balení a stave.
Pri výmene tovaru prosíme vyplniť tabuľku vo formulári - názov tovaru, veľkosť a farbu. Prosíme, aby si s tovarom vráteným na výmenu poslal späť aj originálnu faktúru. Stiahnuť formulár (doc) (pdf)
V tom prípade, ak pri procese vrátenia tovaru nie je na sklade požadovaný tovar, (farba, veľkosť...) hodnotu tovaru zašleme na Tvoj bankový účet.
Od 1. júla 2003 je záruka na nami predávaný tovar 2 roky. Táto doba sa delí na 2 obdobia. Pri výrobkoch, ak sa chyba vyskytne v priebehu 6 mesiacov po predaji a pri tovare dlhodobej spotreby (ďalekohlady, hodinky nad 40€) do 12 mesiacov, podľa zákona sa automaticky berie, že tovar bol chybný už pred predajom. Ak s tým predajca nesúhlasí, on musí dokázať, že chyba nastala z viny zákazníka. Od siedmeho mesiaca (pri predmetoch dlhodobej spotreby od 13. mesiaca) až do konca dvojročnej záruky, ak predajca nesúhlasí s reklamáciou zákazníka, zákazník musí dokázať, že tovar bol chybný už pred predajom.
Počas záručnej doby si zákazník môže uplatniť reklamáciu, ak sa tovar napriek správnemu používaniu - uskladnenie, údržba, atď. - pokazí. Pri nahlásení chyby zákazník v podstate tvrdí, že príčina poruchy už bola v tovare pred jeho zakúpením a nie vonkajším zásahom, alebo nesprávnym používaním. Teda predajca pochybil, a ak je to dokázateľné, reklamácia je oprávnená. Ale ak sa tovar opotrebuje správnym zaobchádzaním, reklamácia nie je oprávnená.
Právo reklamácie si zákazník môže uplatniť v dvoch stupňoch. V prvom stupni si môže nárokovať opravu, alebo výmenu. Zákazník si môže vybrať z dvoch možností s tým, že si nemôže vybrať možnosť, ktorá predajcovi spôsobí neúmerné náklady. Opravou sa musí navrátiť bezchybný stav. Predajca sa musí usilovať o realizáciu opravy v priebehu 15 dní a uhradiť jej náklady. Predajca môže dať opraviť tovar toľkokrát, pokým sa opravou navráti funkčnosť a použiteľnosť tovaru. Druhý stupeň reklamácie si zákazník môže uplatniť vtedy, ak predajca nevezme na seba opravu, alebo výmenu, alebo, ak nie sú realizovateľné. V druhom stupni si zákazník môže vybrať medzi znížením ceny tovaru, alebo odstúpením od kúpy, ale pri nepatrnej chybe odstúpiť nemôže.
Na druhej strane, záruka sa nevzťahuje na chyby, o ktorých predajca informuje zákazníka pri zakúpení tovaru.
Reklamácia sa musí uplatniť v možnej najkratšej dobe od zistenia chyby výrobku. Chybný tovar sa nesmie ďalej používať. Predajca má právo na vyšetrenie príčiny chyby odborníkom, a ak sa chyba vyskytla nesprávnym používaním, náklady opravy hradí zákazník.
V našom webshope sa nachádzajú aj také produkty, ktoré pri výškových prácach, alebo lezení sa považujú za 3. kategóriu protipádových osobných ochranných prostriedkov. Sú to napr. (bez uvedenia všetkých) sedacie a celotelové úväzy, laná, prilby, karabínky, zlaňovacie prostriedky, blokanty, istiaci materiál. Nakoľko tieto produkty sú prostriedky ochrany života, po ich výmene sa nedá s absolútnou presnosťou určiť ich stav, tieto produkty nevymieňame. Na tieto produkty sa nevzťahuje povinnosť vymeniť tovar v priebehu 8 pracovných dní podľa zákona. Preto Vás prosíme, aby sme vzájomne obišli takéto nepríjemnosti, pred odoslaním objednávky si dôkladne prekontrolujte parametre tovaru, ako model, veľkosť, farbu.
Prostriedky, pri výrobe ktorých boli použité syntetické materiály (sedacie úväzy, lan á, smyčky, atď.), majú svoju dobu životnosti a uskladňovaciu dobu udanú výrobcom. Naša spoločnosť dáva veľký pozor na dobu uskladnenia, priebežne kontrolujeme dátumy. V našich predajniach a ani vo webshope sa nenachádza tovar, ktorý prekročil dobu skladovania. Pri výbehových modeloch a akčnom tovare sa môže zdať, že tovar je starší, ale jeho skladovacia doba neprekročila stanovenú hranicu. V týchto prípadoch sa môže stať, že osobné hodnotenie je prísnejšie ako predpisy výrobcov, preto Ťa prosíme, aby si konzultoval s našim spolupracovníkom o dátume vyroby pred zaslaním tovaru, lebo výmenu týchto produktov nemôžeme realizovať.
Rady pred nákupom
Karta stáleho zákazníka
Ako nakupovať?
Odstúpenie, výmena
FAQ Často kladené otázky
O nás
Dejiny a filozofia spoločnosti
Filozofia kvality
Kariéra
Obchodné podmienky
Ochrana osobných údajov
Užitočné informácie
Rady odborníkov
Technologické informácie
Info o značkách
Kontakt
Telefón: +421 949 165 325
(pracovné dni od 9.00 do 18.00 hod.)
Email: webshop@mountex.sk
Správy
© 2021 - Mountex Kft. Všetky práva vyhradené. Túto webstránku spravuje H3 Informatikai Kft.
Obsah tejto webstránky je duchovným majetkom prevádzkovateľa. Jeho obsah nie je možné používať bez predošlého písomného súhlasu prevádzkovateľa.